lauantai 14. huhtikuuta 2018

Ruokaa

Tässä vähän viikon mittaan otettuja kuvia syömistämme ruoista.



Tiistaina lounastauolla Tinja otti kasvispyöryköitä, kasviksia ja perunoita. Minä söin curry-kanaa ja perunoita. Molemmat otimme lisäksi jälkiruuaksi mansikoita.



Keskiviikkona Tinja söi sienilasagnea ja nakkeja. Minä otin perunaa ja erilaisia lihoja. Molemmat otimme jälleen mansikoita jälkiruuaksi.


Torstaina lounaalla Tinja otti kasvislasagnea ja jälkiruuaksi hedelmiä, minä perunoita ja possua. 


Torstaina töiden jälkeen kotimatkalla työnanatajamme halusi tarjota meille paikallista ruokaa. Ruoan nimeä emme muista, mutta kysessä oli hyvin ilmava leipä, jonka sisällä jonkinlaista lihaa.


Perjantaina minä otin kalaa ja pastaa, jonka seassa oli katkarapuja ja kasviksia. Tinja söi katkarapuvartaita ja pastaa, jonka seassa oli sieniä. Jälkiruuaksi päätimme kokeilla jotain uutta ja otimme tuossa tarjottimien välissä näkyvät leivokset. Ne osoittautuivat suureksi pettymykseksi, mutta eräs työkaverimme sanoi, ettei niiden kuuluisi maistua siltä.


Lounaan jälkeen päätimme lähteä hakemaan jäkiruokamme muualta ja menimme läheiseen pieneen jäätelökioskiin. 


Lauantaina päätimme lähteä tutustumaan Bolognaan ja matkan alussa odottaessamme junaa Suzzarassa ostimme torilta nämä omena-karpaloleivokset.



Bolognaan päästyämme söimme kuvissa näkyvät ciabatat. Tinjan leivän välissä oli mozzarellaa ja tomaattia, kun taas minun leivän välissä juustoa ja lihaa.


Nautittuamme ciabatat menimme naapuriliikkeeseen hakemaan jälkiruuaksi jäätelöt. Minä otin vaniljaa ja mansikkaa, Tinja otti limeä ja jonkinlaista marjajäätelöä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Torstai 26.4

Torstaina käytiin aamulla ennen töihin menoa katsomassa erästä toista työmaata, joka sijaitsee Medollassa. Kyseessä on melko suuri omakotita...